فروش آهن ، میلگرد ،پروفیل،نبشی،ورق

ساخت وبلاگ

طراحی سایت تهران آهن (بازرگانی هراتی )

طراحی سایت تهران آهن : شرکت تهران آهن به علت پیشرفت تکنولوژی و شبکه اینترنتی و در راستای راحت شدن امور و اطلاع رسانی سریع و به روز دست به ساخت طراحی سایت کرده که با توکل به خدا در حال پیشرفت بوده و روز به روز خدمات قابل ارائه به کاربرانش بیشتر می شود.

شرکت تهران آهن با تجربه ای امن و مطمئن روزانه در حال به روز رسانی قیمت انواع آهن آلات ، قیمت قوطی و پروفیل ، قیمت ناودانی ، قیمت نبشی ، قیمت تسمه و سپری ، قیمت تیر آهن و هاش

قیمت انواع ورق که شامل : ورق سیاه ، ورق روغنی ، ورق گالوانیزه ، ورق آجدار ، ورق کرکره ، ورق اسیدشویی و

شامل انواع لوله : لوله گالوانیزه ، لوله داربستی ، لوله مانیسمان ، لوله مبلی و لوله اسپیرال

و غیره که میتوانید با زدن گردشی در سایت اطلاعات لازم خود را پیدا کرده و با کارشناسان ما تماس و راهنمایی های لازم جهت خرید امن را داشته باشد .

شرکت تهران آهن با شرکت های دیگری نظیر : صدرا پروفیل تهران ، کیان پرشیا ، فولاد هیربد ، شرکت جهان پروفیل پارس ، شرکت به فلز سپاهان ، شرکت نورد لوله و پروفیل صابری  و تهران شرق همکاری می کند .

در این سایت میتوانید با مراجعه به آیتم بلاگ مقالات کاربردی و مفیدی به دست بیاورید .

و هم چنین در طراحی سایت تهران آهن ،  قیمت آهن آلات و دیگر مواردی که در بالا به آن اشاره شده است به صورت جدول مشخصی با آیتم فلش افزایش و یا کاهش قیمت مشخص شده است و به راحتی می توانید انالیز کنید .

 

فروش آهن ، میلگرد ،پروفیل،نبشی،ورق...
ما را در سایت فروش آهن ، میلگرد ،پروفیل،نبشی،ورق دنبال می کنید

برچسب : قیمت میلگرد ,قیمت پروفیل,قیمت اهن,قیمت آهن,قیمت قوطی, نویسنده : سمیرا گرایلی tehranahan بازدید : 201 تاريخ : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 ساعت: 18:18

وضعیت بازار آهن آلات در سال ۹۷در شرکت تهران آهن

بازار آهن آلات در سال ۹۷ به گزارش تهران آهن در تحلیل بازارآهن ؛ با توجه به رشد قابل توجه قیمت دلار و تک نرخی شدن قیمت ارز، پیش بینی می شود در سال ۹۷ با رشد قیمت آهن آلات مواجه باشیم اگرچه هر ساله در ابتدای سال و شروع کار بازارها پس از تعطیلات نوروزی به دلیل محدودیت های به وجود آمده در عرضه و تقاضا رشد چشم گیری در ابتدا نخواهیم داشت.
از سوی دیگر خریداران پس از شروع کار مجدد بازارآهن ، به صورت مرحله ای وارد بازار می شوند بنابراین ورود افراد به بازار به صورت لایه لایه خواهد بود.

با توجه به روزهای نخستین سال جدید و تعداد کم مشتریان و متقاضیان در این دوره ، تمام عرضه و تقاضا به صورت کامل پاسخ داده می شوند اما با وجود این برخی از افراد و خریداران فقط نظاره گر خواهند بود تا زمانی که قیمت به ثبات نسبی برسد.
لازم به ذکر است که ورود این افراد به بازار می تواند تأثیر بسزایی در رشد و متحول سازی قیمت آهن داشته باشد.

در هفته های اول این امکان وجود دارد که حجم خرید و فروش بالا باشد اما به دلیل اینکه خریدها به صورت ترکیبی انجام میشود، بیشتر بازار به سمت برطرف سازی نیاز ها سوق پیدا میکند.

البته از دلایل دیگری که ممکن است بازار آهن آلات در سال ۹۷ بر روی قیمت آهن آلات از جمله قیمت میلگرد و قیمت تیرآهن تأثیر داشته باشد، محدودیت عرضه از سوی کارخانه های تولید است.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید .

فروش آهن ، میلگرد ،پروفیل،نبشی،ورق...
ما را در سایت فروش آهن ، میلگرد ،پروفیل،نبشی،ورق دنبال می کنید

برچسب : قیمت آهن,قیمت میلگرد,قیمت ورق,قیمت لوله, نویسنده : سمیرا گرایلی tehranahan بازدید : 238 تاريخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:58